I’m gonna have a go at messing with the theme, excuse the mess for a while :P

July 30 with 2 notes
Anonymous: Please help!! I would like to buy my gf a lingerie set before I leave for two months but I don't know where to start! I don't have a budget for her and I know her fondness of agent provocateur, but I don't know any other stores and such. Please help, I don't know where else to shop or anything!! 

Aww, that’s such a great idea!

Obviously because you’re on anon I don’t know which country you’re in but here in the UK I’d recommend topshop and H&M, they can be pretty good, or if you’re looking for something a bit more specialist you might wanna try Ann Summers :) 

I don’t know as much about US stores, but I’ve heard good things about Aerie (where there’s a sale on at the website at the moment :P), so I’m gonna go out on a limb and recommend that…or you could go for online, I’m forever telling people to have a browse on asos.com, the lingerie they sell is too gorgeous for words.

Hope I’ve helped a bit! xx

This post has 12 notes
x

x

Anonymous: It's a nice, standard theme. You got anything else in mind? Maybe more than one column would be good :3 

Yeah, that’s a good idea. I’ll start taking a look around, see if I can find one I like better than the one I have now :P x

This post has 1 note

Dithering over whether or not to change my theme….I dunno, I kinda like this one :P Anyone feel strongly one way or the other?

July 30 with 3 notes

religiousmom:

lacy underwear makes me feel powerful and unstoppable

July 29 with 132,827 notes
x

x

x

x